BIOGRAFIJA
Ja sam to što jesam i to ću biti!
Ivan Šarić se stand up komedijom bavi od 2006. godine od kada je skupio veliku kilometražu putujući po nastupima po Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, BiH, ali i u Engleskoj.
Pripadnik je novog vala stand up komičara, a oduševljava jednom verzijom britkog britanskog humora Eddie Izzarda i Monty Python-a uklopljenog u svakodnevne događaje ljudi koji žive u Hrvatskoj, posebno Dalmaciji i oko nje.
Njegov stil mješavina je opservacijskog i apstraktnog humora primjenjiva na širokoj paleti tema, od muško-ženskih odnosa, života na Balkanu, života u Dalmaciji, političkih i regionalnih tema pa sve do sarkastičkog pogleda na samog sebe.
Njegov preobražaj iz mladog klinca zaljubljenog u svijet informatike u isto tako mladog čovjeka koji će svojim predstavama zabavljati pučanstvo na ovim prostorima i šire, počinje 2004. godine kad je dobio od prijatelja izgrebani DVD sa stand up nastupom Robina Williamsa.
Danas bi vrijedilo pitati njegovog prijatelja kako je nanjušio talent kod tada 24-godišnjeg Šarića. Nakon toga Ivan počinje pisati tekstove za svoje nastupe čija količina danas prelazi brojku od preko 1500 nastupa.
Ivan izvodi samostane autorske predstave u trajanju od sat i pol do dva sata. Ne koristi nikakve vanjske scenske ili audio efekte – na sceni su samo on i mikrofon.
Tako je 2016. godine proslavio svojih 10 godina karijere, rasprodajući veliku dvoranu Lisinski . I to dva puta. Tada ga je u ta dva dana gledalo 3500 ljudi.
Kao televizijskog voditelja publika ga imala prilike upoznati prije 8 godina kada je počeo na MTV Adriji, zatim prelazi na RTL televiziju nakon čega je česti gost raznih uspješnih projekata na hrvatskim televizijama a jedan od njih je i “Tvoje lice zvuči poznato” na Novoj TV.
Ono s čime možda šira javnost nije toliko upoznata je Ivanovo djelovanje u marketinškom svijetu. Naime Ivan je posljednjih 5 godina autor i koautor raznih marketinških i oglašavačkih radova. Mnoge agencije i klijenti prepoznali su u njemu vrsnog kreativca koji izvrsno prepoznaje želje njihovih klijenta i novih generacija potrošača. Njegova kreativna direkcija za video projekt Beck’speriment proglašena je jedna od najbolji digitalnih kampanja prema portal Business Insider 2015 godine, također je bio u timu koji jer radio project Senzacija koji je pobijedio u finalu SoMoBorac 2016, a ove godine na Weekend Media Festivalu Ivanov rad “Croatia Third” ušao je u finale SoMoBorac u kategoriji Viralni Blockbuster.